W 2024 r. Rada Miasta Milanówka podjęła 178 uchwał, dotyczących różnych obszarów funkcjonowania samorządu, w tym gospodarki komunalnej, budżetu i finansów, edukacji, ochrony środowiska oraz spraw społecznych. Wiele z tych uchwał wymagało wieloetapowej realizacji, obejmującej zarówno przygotowanie niezbędnej dokumentacji, jak i przeprowadzenie procedur administracyjnych, przetargowych czy konsultacyjnych.
Sprawy finansowe obejmują wykonywanie budżetu, który został przyjęty na podstawie uchwały nr 727/XVIV/23 z dnia 18 grudnia 2023 . W trakcie 2024 r. budżet był sukcesywnie realizowany, co przejawia się m.in. w opracowaniu i publikacji kwartalnych sprawozdań z wykonania budżetu. Podsumowanie realizacji całego budżetu stanowi Sprawozdanie roczne z wykonania budżetu Gminy Milanówek za 2024 r., które jest dostępne na stronie www.milanowek.pl/bip . Poza sprawami finansowymi, wykonywanie uchwał dotyczyło także innych obszarów, które zostały określone przez Radę Miasta.
Podsumowanie realizacji uchwał Rady Miasta